سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلتنگئ (یکشنبه 87/11/13 ساعت 1:10 صبح)

می خوام برات دردودل کنم بگم چقدر نبودنت سخته برام ...

بگم ز دوریت یخ زده قلبم ، پرپر شده دلم برات

بگم چقدر سخت می گذره غروب های بدون تو

بگم تمام وجودم پر شده از عطر تنت .... وقتی که نیستی پیش من کم می یارم عطر تورو !!!

بگم چقدر دوست دارم ... ولی افسوس ، تو که باور نداری

وقتی که نیستی دیوارهای خونه مثه میله های زندون می مونه

دلم می خواد پر بکشم به سوی تو ... ولی برام بال و پری نمونده چی جوری برسم به تو ؟؟؟

تو که میری ز پیشم نمی دونی به چه حال و روزم ... نمی دونی که بی تو  چقدر زار و پریشونم

بیا برگرد کنارم نیاز دارم به تو من نمی تونم بی تو بمونم بیا برگرد کنارم

بیا که دلم خون شده بی تو ، نمی تونه بمونه تو این خونه

دیگه چشمام اشکی نداره که بباره دو چشمم خشک شد ز دوریت ستاره

بیا تا دوباره با تو بشم همسفر خوبی ... ببینم توی چشمانت موج مهربونی 

اگه این بار بیای دیگه نمی زارم که بری ... حتی شده به قمیت جونم نمی زارم که بری





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدیدها: 2109 بازدید
  • درباره من
  • اشتراک در خبرنامه
  •